Sposoby płatności

FORMY PŁATNOŚCI

Klient może zapłacić za zamówiony towar:

- przelewem na rachunek bankowy sklepu

- kartą kredytową

- za pobraniem

- PayU 

1. PŁATNOŚĆ PRZELEWEM NA RACHUNEK BANKOWY

Za zamówiony towar należy dokonać przelewu na rachunek bankowy firmy obsługującej podany w zakładce „SPOSOBY PŁATNOŚCI”. Konieczne jest podanie numeru zamówienia i pełnego adresu zamawiającego towar. Proces przygotowania towaru do wysłania, jak i jego wysłanie, następuje dopiero w momencie odnotowania przez system billingowy sklepu wpływu stosownej kwoty na rachunek bankowy sklepu. Wpłaty należy dokonać w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. O wysłaniu paczki Klient zostanie poinformowany mailem lub telefonicznie. 

Bank Zachodni WBK S.A.

18 1090 1883 0000 0001 2148 6925

GoShoe

ul. Złota 59

00-120 Warszawa

2. PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ

Przy płatności kartą kredytową Klient przekierowywany jest do stosownej strony, umożliwiającej autoryzację karty utrzymywanej na niezależnym od GoShoe.pl serwerze. W celu dokonania płatności kartą należy wpisać wymagane dane karty. Podane dane są wykorzystywane jednorazowo i nie są przechowywane na serwerze firmy. Akceptowane karty to: Visa, MasterCard i American Express. Przesyłka jest wysyłana do Klienta  po zarejestrowaniu wpłaty na konto. 

3. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

Towar dostarczany jest na podany adres, a płatność dokonywana jest bezpośrednio osobie dostarczającej przesyłkę w chwili jej odbioru. 

4. PŁATNOŚĆ PayU

Jak zapłacić z PayU?

Jeśli wybierzesz konto PayU zapłacisz swoją preferowaną metodą płatności (e-przelewem z Twojego banku lub kartą płatniczą)